top of page
Communicatiebeheer

GeoCloud

Communicatiebeheer

Over deze functionaliteit

Met Communicatiebeheer in GeoCloud legt u gestructureerd alle communicatie met stakeholders vast. Van keukentafelgesprekken tot formele afspraken en voorwaarden – alles wordt gelogd per stakeholder en locatie. Dit zorgt voor inzicht, continuïteit en transparantie in het omgevingsmanagement.

Communicatiebeheer
Gesprekken en contactmomenten registreren

Binnen GeoCloud logt u eenvoudig gesprekken met stakeholders, zoals keukentafelgesprekken, overleggen of telefonische afspraken. U koppelt elk contactmoment aan een specifieke locatie, stakeholder en eventueel aan een betrokken perceel of object.


Vastleggen van afspraken en voorwaarden

Tijdens gesprekken gemaakte afspraken – zoals instemming onder voorwaarden of verzoeken om aanpassingen – worden geregistreerd met datum, gespreksverslag en verantwoordelijke. Zo ontstaat een juridisch en inhoudelijk traceerbaar communicatiedossier.


Draagvlak inzichtelijk maken

Communicatiebeheer maakt het mogelijk om per stakeholder of perceel de status van draagvlak vast te leggen. Bijvoorbeeld ‘positief’, ‘neutraal’, ‘onder voorwaarden’ of ‘bezwaar’. Deze informatie ondersteunt bij risico-inschattingen en planningskeuzes.


Koppeling met stakeholderregister en ZRO Beheer

Alle communicatie wordt automatisch gekoppeld aan het stakeholderregister. In combinatie met ZRO Beheer ontstaat een volledig beeld van de status en afspraken per betrokkene.

Dit betreft algemene informatie over de mogelijkheden binnen het platform IPM4PRO. Raadpleeg onze salesafdeling om te kijken of deze functionaliteiten binnen uw organisatie gebruikt kunnen worden. 

bottom of page